tisdag, mars 06, 2007

Jobb VS Studera
Har börjat titta efter ett nytt jobb. Det funkar inte längre, som jag så vackert fick veta förra veckan.. Så nu har jag börjat ta tag i saken! =) Sökte två jobb igår och har hittat en utbildning jag vill söka. Måste ta kontakt med VHS bara, eller logga in på studera.nu... Det svåra är att utbildningen ligger i Eskilstuna, men Daniel stöttar mig. Om man skaffar något litet billigt ställe så kan man bo där i veckorna, om man inte har sovmorgon eller nå liknande och övriga tiden här hemma i Bålsta! =) Det bästa med utbildningen är att det är Platsgaranti! Inte helt fel.. Så nu ska jag söka!! =) Och skulle jag tröttna efter typ halva tiden så kan jag hoppa av och ha en utbildning i alla fall, dock i lägre grad! Men det ser lovande. Snacka om att jag kommer längta efter helgerna!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar