lördag, maj 23, 2015

Vägen tillbaka!

Nu är jag redo. Redo att ta upp fajten med mammakroppen, att hitta tillbaka. 

Nästa vecka ska Daniel jobba så då ska jag rodda fyra barn själv. Då blir det slut på fuskandet och börja på ny kula med strikt lchf. I motionsväg är planen att gå till och från förskolan och köra Olgas bok för nyblivna mammor. 



Jag är slutkörd rent mentalt men kroppen är förvånansvärt pigg och redo att börja träna. Fast jag är självklart inte tillbaka på banan för har ju ont i nedre delen av magen och underredet när jag går för långt och/eller bär för tungt. Promenader och lite "hemmaträning" får duga tom den 14 juni. 15 juni hittar ni mig på gymmet igen! 



I morse hade jag ca 6 kg kvar av gravkilona. Och 12-13 kvar till förra årets form! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar