lördag, maj 23, 2015

Ingen bra natt...

Ännu sämre morgon... 

Kl 2 kom Willemo till sängen och ville sova hos oss. Hon hade kissat i sängen. Upp och rodda så hon kunde sova hos oss. Passa på att ge Wallmo lite käk då hon har börjat röra på sig. Sen försöka somna om... Lättare sagt än gjort! 02.45 kollade jag sista gången på klockan. 

3.25 kommer Wendela. Frågade om hon ville ha välling (vaknar bara om hon är hungrig). Det ville hon. Försöker få liv i Daniel men när han väl reagerar har hon ledsnat. Jag upp och fixa välling och byta blöja. Under tiden vaknar Wallmo och gallskriker. Vrålhungrig! Daniel blir tvungen att vakna eftersom jag är upptagen med Wendela. 

Ger Wallmo käk och så var det ju det där med att somna om. 4.15 funderade jag på att gå ut och gå. Men låg kvar för när ska jag annars få sova? 

6.20 kommer Wilda och nån s senare kommer Wendela. Daniel går upp efter 7 när Wendelas blöja börjat läcka. Jag ligger kvar men det var ju det där med att sova. De kommer in ett par ggr innan kl 8... Kl 9 ger jag upp och är på ett uselt humör... Blir som vanligt. Jag sover i soffan under kvällen och så kan jag inte somna när vi lägger oss. 

Livet är inte en dans på rosor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar