måndag, oktober 21, 2013

Vardagsrutiner



Känns som att jag börjat komma in i det här med vardagsrutiner nu! 

Måndag-fredag 5.15-6.00 är det crosstrainer. 

Måndag kväll har jag nu börjat gå på easyline och hoppas även kunna gå på core efteråt men hittills har jag behövt slänga mig in i bilen för att åka hem till tuttlisa som självklart är vrålhungrig bara jag gått utanför dörren! 

Tisdagar brukar bli vila då Daniel har sin innebandy. 

Onsdagar zumba

Torsdagar blir det först rumpa/lår och sen core. 

Fredagar vila

Lördagar morgongym

Söndagar kommer det nu bli bamsegymnastik med våra tre barn och sen alla andra ungar vi ska rodda över. :) 


Till det kommer jag nu köra enligt viktväktarna. Den här veckan kör jag lite "upplärning", dvs lär mig vad saker och ting är värda enligt points. Och går all in nästa vecka! 

God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar