onsdag, oktober 30, 2013

Snurr snurr

Är så mycket som snurrar i skallen! På tok för mycket! Mest negativt... Vad annars? Är ju mig det gäller! 

Det ringde från ett ställe jag sökt jobb på i fredags... Missade samtalet men ringde upp så fort jag såg det. Typiskt att cheferna gått hem. Sen har det varit tyst. De måste ha valt någon annan! Det var ett jobb jag kan, ett jobb jag är bra på, ett jobb som är roligt. Nån annan har tagit "mitt" jobb! Jag surar lite. 

Samtidigt kämpar min mans jobb med att ha honom kvar. Nästa vecka slutar folk som kommit in tidigare än honom så han vet ju att han ligger illa till! 

Det är så mycket som går i 1120 i huvudet. Och så har jag en liten djävul på min axel som påpekar hur kass jag är, misslyckad osv. 

När ska jag orka bromsa ekorrhjulet som snurrar? När ska jag orka bryta min negativa tankespiral? 

Fast samtidigt har jag mina tre fantastiska flickor! Det är de som får mig att komma upp på morgonen! Som får mitt liv en mening- lycka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar