torsdag, maj 02, 2013

Onda sammandragningar, vanliga sammandragningar och förvärkar

Idag har jag funderar över vad min kropp vill! Har haft riktigt ont av foglossningen för att tampas med magont i form av onda sammandragningar- vissa så pass att jag fått stanna upp. Sen dessa förvärkar jag känner av. Och självklart konstant skitnödig!

Jag som varit lyckligt lottad att inte behöva gå i tankarna "ska man ringa in för en koll" "är det normalt" "ska man känna såhär"..

Just nu har jag som kraftig mensvärk i ryggen och nedre delen av magen. Sammandragningarna har lugnat sig.

Sen har ju rallykalle haft ett ordentligt gympapass där inne. Rumpan nedanför naveln, rumpan ovanför, rumpan precis vid naveln och inte vid sidan.

Behöver jag tala om att jag känner mig lite mör i kroppen av att göra ingenting? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar