onsdag, maj 01, 2013

Barn nr 3, v 33+0

7 v kvar, 49 dagar. Sen är det dags att räkna övertid. Undra hur många dagar det blir den här gången?

Och om rädslan för krystvärkarna sitter kvar (det tror jag då jag redan nu har börjat oroa mig)... Mitt i krystförloppet med Willemo blev jag rädd. Och ja det är väl inte den skönaste känslan när jag vet att det är nåt jag måste igenom!

Var till bm igår och blodtryck (120/70), magmått och blodsocker (4,2) såg bra ut. Lite tråkigt att inte få veta sf-måttet bara. Hon berättade första gången men efter det är det tyst. "Ser bra ut" är det enda jag får veta.

Hjärtljuden var uppe på 170 när hon mätte men rallykalle var i sitt esse just då så fick vänta lite och till slut lugnade det ner sig till 135-140...


Idag däremot är en jobbig dag. Mitt psykiska har en kamp.. Jag känner mig bara ful, fet, otymplig... Listan kan göras längre men stannar där. Så just idag känns 7 v väldigt lång tid.

1 kommentar:

  1. Du är ju JÄTTEFIN, gumman!

    Kram <3
    SoMa72

    SvaraRadera