fredag, februari 01, 2013

Solen skiner lite extra

På fredagar fick jag höra på radion...

Det gäller inte dagens fredag vill jag lova! Har haft en riktigt dålig fredag hittills!

Började med en natt from hell! Jag har inte sovit mer än kanske 40-45 min. Har haft en huvudvärk som jag aldrig upplevt tidigare sen i måndags. Igår eller var det i onsdags som värken gick ner i pannan... Inatt hade jag ont i nästan hela ansiktet ner till överkäken.... Välkommen bihåleinflammation!

Barnen är trötta efter gårdagens sena kväll och då röjer de lite extra! Och med en extra tråkig mamma som inte orkar med deras tempo så röjer de än mer. Det är grejer ÖVERALLT i hela huset!

Efter en incident säger jag ifrån till Wilda och då bryter det ut... Hon tar tag i första bästa och får tag i en vällingflaska och sular iväg den... Rätt in i vår nya tv! En månad gammal säger den hej och tack för mig! TRASIG!

Vi går in i sovrummet och där skallar Willemo mig två ggr, precis där jag har som ondast i huvudet. Tårarna bara sprutar! Willemo skrattar och Wilda tröstar! Älskade barn!

När jag är iväg till vårdcentralen städar maken kök, hall och vardagsrum! Jag blev så glad! Min fina familj!

Nu sitter jag utanför Elgiganten för att lämna in tvn... Då smäller nån upp dörren i vår bildörr!

Det går bra nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar