söndag, februari 10, 2013

På väg!

Ett jädra åkande just nu. Upp i torsdags, ner idag, upp på fredag...

Men min man har förberett så att det bara är att börja tapetsera i flickornas rum! Och hallen och klädkammaren är helt klara!

Nu ska tapeterna beställas! Sen ut och jaga gardiner...

Medan maken fixat i huset åkte jag, barnen, moster Sara och morbror Daniel igår och badade på Aqua Nova! Var väldigt trevligt!

Och kvällen igår tillbringades med att se på när min man och bror skruvade ikeamöbler till barnens rum! Det ska bli så roligt att göra i ordning dem! Willemo ska nu få eget rum!

Ja jag hoppas att vi kommer trivas så bra att vi blir kvar där! Älskar huset hittills och flickorna är helt sålda på fiskarna!





2 kommentarer:

  1. Hej! Vad är det för strumpor tjejerna har, är det vanliga eller några "badstrumpor"? Undrar därför att jag själv undviker badhuset med min dotter för att golvet jämt är äckligt. Badstrumpor vore bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.
      Vi använder oss av vanliga halksockor! Men för "hygienen" så tar jag på rena innan bad. Badsockor ser ju likadana ut som vanliga så då tycker jag att det är onödigt att köpa när vanliga funkar lika bra! Slipper halka gör de med! :)

      Radera