onsdag, februari 27, 2013

Nackspärr!

Inatt skulle jag lägga mig till rätta med ett barn på vardera arm och då bränner det till! Nackspärr!

Inte vad jag önskat mig nu kanske, ensam med två rastlösa barn! Den lilla för att hon vill mer än hon kan, går och klättrar för fullt men kommer inte ner efteråt. Den stora för att hon har mer energi än hon gör av med! Och då en mamma som känner sig halvt invalidiserad redan innan med foglossningen som träter och nu nackspärr!

Och visst blev det precis så jobbigt som jag inte ville. Huvudet är låst på "sne" så jag ser liksom världen från ett annat perspektiv just nu!

Och då en mamma som är ensam med två barn! Inte riktigt optimalt men vi tog oss igenom dagen och kvällen.

Imorgon, onsdag, kommer min älskade man hem! Och som jag längtar! Saknar honom så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar