fredag, november 23, 2012

Klippt och skuret!

Igår var jag iväg och klippte mig! Resultatet blev över förväntan.. I rakt läge, imorgon får jag se hur det ser ut lockigt!

Vägen till resultatet var däremot allt annat än positiv! Hon slet och drog och kammade mina öron alldeles illröda! Idag är jag så öm i hårbotten att det gör ont bara man drar fingrarna genom håret.

Sen min hårstatus är under all kritik! Torrt och extremt slitet... Mina hårstrån är elastiska som gummiband och röd och torr hårbotten!

Nån som har tips på bra schampo för torr hårbotten?

4 kommentarer:

  1. http://lockig.se/balsammetoden.php
    Detta testade några i mammagruppen och är supernöjda. Några med självlockigt hår. Snyggt blev det också

    SvaraRadera
  2. Jag har kliande hårbotten av och till, och har upptäckt att det enda som fungerar klockrent är duschkräm för torr hud. Nu har jag lättskött hår, och lite kortare ju, men det kan ju vara värt att testa kanske? :)

    SvaraRadera