tisdag, november 20, 2012

Finally!

I våras, 6-7 mars, kom vår nya säng, som jag snart började kalla för helvetessängen.

De på sova hade sagt att man kunde få som träningsvärk under tiden man vande sig med nya sängen och jo då, visst fick jag ont i ryggen/skuldrorna allt! Värre har det blivit allt eftersom och värst har varit med barn i sängen.

För ett par dagar sen när sängen var fylld till bredden lade jag mig med huvudet ner och fötterna upp och vilken skillnad! Sängen var ju skön!

Då kom vi på att min madrass är ju felvänd! Igår vände vi på den och nu hoppas jag på förändring!
Fast sova får bakläxa på att inte markera vad som ska vara upp eller ner!

Bad Daniel lägga sig i fotändan för att se om han kände nån skillnad! Det tog inte ens en min innan han säger "jag känner i axeln"...
Ja då kan det ju inte vara mig det är fel på iaf!

Helvetessängen för 25000 kanske inte är så hemsk iaf? Tiden får utvisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar