måndag, mars 19, 2012

Tjockis!

Så kom då "smällen"... Jag känner mig tjock igen! :( Första gången jag kände så efter att W2 kommit var när hon var 10 dagar... Nu ligger det där i bakhuvudet och gnager...

Samtidigt är jag så sjuuuukt sockersugen hela tiden. Troligtvis är det amningen som gör det..

Jag har satt mitt mål 1 april, då är det slut på godis och dags att bege sig in i "gå ner i vikt rejält-livet" och har faktiskt bokat mitt första bodypump-pass. Spinning tänker jag vänta med till efterkontrollen är gjord och jag fått "grönt ljus". Men tänkte att lite muskler skadar ju inte... Har ju en rumpa som behöver flytta upp några våningar och en mage som behöver återhämta sig (kommer inte göra sit-ups utan bara plankan i början).

Fram till 1 april tänker jag äta och dricka det jag vill.. Men jag vill få bort känslan av att vara "ful och fet".. Visserligen är jag det sistnämnda. Och ja, jag vet att W2 bara är 16 dagar gammal.. Jag VET det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar