söndag, mars 25, 2012

Gamle man

Ja nu går det utför. Först otränad, sen ett par brutna ben (nyckelben och fotled) och nu... Gråa hår i både skägg och på huvudet, tunnhårig med djupa vikar, rynkorna har blivit fler och nu det sista. Han måste ha glasögon!

Ja det är tur att jag inte är gift med utsidan utan kombinerat insida-utsida! ;) och självklart älskar jag honom lika mycket för det men... Ja men... Har varit många "förändringar" på kort tid så jag hänger inte riktigt med.

Och sen jag då. Blind, fet, hängmage och lös hängande hud som man kan dra i utan större känsel... och mer randig än både zebror och tigrar tillsammans!

Ja det är tur att vi är gifta för även här går det utför!

Och apropå det, på söndag är det 1 april... Då vill jag ha kommit ner till "Wildavikt". Så jag kan gå in och sträva efter nästa mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar