lördag, februari 24, 2007

Satt och funderade lite och kom på att vad många det är som dör nu för tiden... Först Kent i oktober 2005.. Sen var det ett uppehåll, men nu på slutet... Ja du... Först Daniels morfar i september 2006, Daniels farmor 14 februari och kusins mamma idag... Det är ingen bra trend! Tycker att det får vara slut med det nu, i alla fall för ett tag framöver!

Annars händer inte så mycket, var och firade Lelle igår, var roligt, vi fick träffa hans pappa... Nu vet vi var Lelles drag är ifrån, han är ju en kopia av sin far! =) Idag har jag jobbat bara och så blev det lugnt nu på kvällen. Lite gnabb med Daniel, men det löstes snabbt... Tycker inte om att gnabbas, men jag vet, det är jag som måste ändra på mig.. Men det är så svårt.. Jag känner mig så utanför, så ensam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar