torsdag, februari 22, 2007

Ja vad ska man säga.. Har precis fått lära mig hur jag skriver här.. Haha.. skaffade den här för ett år sen och jag visste inte ens vad jag hette... så chansade lite.. Ibland har man turen med sig och hittar det.. Tjohoo, ska kanske leta rätt på en trisslott och skrapa fram storvinsten, hittills har ju allt flytit på... Bortsett mina tvättkunskaper.. Haha.. Daniels målartröjor blev visst gråa.. Var vita från början.. Snacka om att jag är duktig! Haha... Den där trisslotten är nog ingen bra idé... Blir nog bara trubbel då.. Haha...

Har annars suttit och kollat på ögonoperationer.. Fundrar på om man ska satsa på ett sånt... och avvakta med nya glasögon.. Spara spara spara... Behövs ju 30 papp...

Haha, drömde nå roligt igår.. haha.. g och Daniel gjorde ett sånt där tandemhopp, Daniel skulle sköta utlösningen på fallskärmen men han vägrade dra så den vecklades ut... Jag skrek till honom att vi måste dra i den så fallskärmen vecklas ut om vi ska överleva över huvud taget... Till slut lyckas jag få tag i den så fallskärmen löstes ut, men vi var för sena med den så vi brakade rätt in i skogen.. och landade på... en pub! Uppe i träden, ca 3-5 m uppe i luften, fanns det en pub! Haha... Sedan fanns det en trappa ner och på våningen nedanför hade de en restaurang. Daniel blev jätteglad för då kunde han dricka öl... Menyn kom fram, Daniel öppnade upp den och inte var det någon öl och vinlista, nej då, när han öppnat den var det som små askar med olika chokladgodis, som plopp och center och sånt godis... De kostade 1 kr st.. Haha.. Varför jag ropat aj måste ha varit när vi landade uppe på den där puben.. haha..

En annan sak, igår... När jag var på väg hem från Täby.. Tog Roslagsbanan till Mörby och traskade till Danderyds sjukhus... Visste inte vad jag var, visste att jag skulle till Danderyds sjukhus, men visste inte var det låg.. Så jag traskade, följde skyltarna "denna väg leder till tunnelbanan".. Plötsligt står jag vid Danderyds Sjukhus.. Så jag letar mig vidare till bussarna.. Hittar inte rätt hållplats.. Får lite panik för jag vet ju inte var den är.. Kommer en buss till vänster om mig... och vad ser jag "157 LUNDA INDUSTRI".. Precis den bussen ska jag med... Jag knackar på och busschauffören bara stirrar på mig.. Jag knackar igen och frågar var just den bussen hade sin hållplats.. Han pekade och jag börjar gå när han ropar på mig och säger att jag kan kliva på så slipper jag springa till den rätta hållplatsen! Haha, snacka om tur!

Knäpp jag är... Haha.. Annars fick jag nyss en "utskällning" av Trulsa om att jag måste skriva lite oftare.. Ska försöka komma ihåg vad jag heter! Det är läxa 1.. Haha Smart drag Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar