fredag, februari 23, 2007

Maria klantskalle!

Jo tack, nu är hon i farten igen.. Igår tvättade hon massa jobbkläder till Daniel.. Slutade med att de vita tröjorna var GRÅ...
Idag fortsätter resan... Åker och storhandlar på Ica... Haha... Tre kassar blir det, två papp och en i plast... Traskar ut till bilen, plockar ur äggen och lägger de för sig i skuffen så de inte ska riskeras att krossas.. Lyfter upp ena pappkassen.. BRAK säger det och alla matvaror ligger på marken... Självklart ligger de under bilen.. Suck.. Jag står där och tänker: "Så himla typiskt mig".. Kravlar runt där på alla fyra och plockar upp mina varor... Förutom en gurka och en paprika, de ligger mitt under bilen och jag når inte.. Går några varv runt bilen och försöker nå dem.. Går inte. Suck.. Lyfter över de andra kassarna så länge, det går faktiskt felfritt. Haha... Föraren till bilen framför mig kommer.. Så jag väntar på att hon ska backa ut från sin parkering.. Då passar jag på att köra fram bilen och vips når jag min gurka och min paprika! Men en sak kan jag tala om, mina vita byxor är inte vita längre.. inte knäna i alla fall.. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar