måndag, februari 26, 2007

Kaxiga Mabaja
Var upp och tränade i morse... Skulle prova "Muskel"passet... Plockar fram det man ska ha... Jag har ju alltid varit ganska stark så jag tar ganska tunga vikter... Snart får jag äta upp det.. Jag orkar ju ingenting.. Får mjölksyra direkt.... Haha.. Skrattar lite för mig själv, i mig själv... Efter passet var jag stendöd... Enda jag kände jag var "stark" i var magmusklerna, de övningarna klarade jag galant.. haha.
Efter träningen hade jag bokat soltid, tog nya solariet.. och det krånglade.. suck.. går och säger till.. När de tömt myntboxen får jag mina 50 kr jag stoppat i.. Hon som tömde boxen stoppade i de pengarna och då slog solariet till och räknade med pengarna jag stoppat i tidigare.. Haha... Så istället för 12 min så fick jag 23.. I det nya solariet, som är mycket starkare än de gamla.. Haha.. Men färg fick jag, var iof inte det som var meningen, skälet till att jag solar är för att få bort alla utslagen på ryggen.. De gör förbaskat ont men brukar försvinna med hjälp av att sola så jag satsar på det... Solade en gång förra veckan och de utslag jag har på framsidan ser ganska bra ut nu! =) Snart är de borta..
Ikväll är det hockey!! ÄNTLIGEN ska jag få se på mina älskade grabbar!!! Och seger måste det självklart bli... För DIF mot SLUTSPEL!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar