söndag, oktober 11, 2015

Wilda 5 år



Grattis min älskade fantastiska underbara tjej! Du är mitt allt tillsammans med dina systrar! 

101010 var en magisk dag, en liten tjej på 51 cm lång och 3485 g tung kom till världen efter 6 h lång förlossning 10 dagar över tiden! 

101010 är den största dagen i mitt liv! Ett litet knyte kom upp i min famn och nu började livet! Ett liv med en sån enorm kärlek, ett liv med den största utmaningen här i livet- den där jag ska få äran att forma vår underbara Wilda till en trygg tjej med båda fötterna på jorden med sunda värderingar. 





Idag, fem år senare har Wilda utvecklats till en härlig och go tjej och på god väg att bli den stadiga tjej vi önskar!

Igår var det dags för barnkalas! 18 barn kom och hemma stod Wilda och Willemo och väntade! Och sen kom de och så roligt det var! Ett litet gruff, ett blodvite (krockade med ett gungande barn) och ett plåster senare var allt bara succé! Wilda var så glad! Och hon tyckte att det var så roligt att hon ville ha ett till kalas idag för alla barnen! 

Idag har det varit kalas med gäster från mammas sida! Morfar, moster Sara, morbror Daniel och Jenny och slutligen moster Elin och Micke! 

Wilda jag älskar dig! Och jag är så glad att jag är mamma till just dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar