lördag, oktober 31, 2015

Upp som en sol! Ner som en...

Har haft en ganska bra vecka... Barnen har höstlov, vi har varit i Sthlm ett par dagar, två barn stannade kvar ett par dagar hos farmor och farfar, de andra två följde med hem och gick all in för sjukstuga! 


Vi började Sthlm med att hälsa på mamma, Kent och Tobias! I måndags var vi till Mulle Meck. 


I tisdags begav vi oss ut på Ålands hav! Tjejerna älskade det! 



Men det bästa av allt! Vi har äntligen hittat en flaska Wallmo tar! Inte helt problemfritt men absolut inte omöjlig! 



Men så åkte vi då hem. Wallmo förkyld och feber, Wendela förkyld och lite feber. Vi har tagit det lugnt, legat i soffan i dagarna tre och Wallmo har... Ammat! 

Jag har känt mig ganska glad. Har känt att mjölken börjat sina, börjat se lite positivt på tillvaron till... Idag... Mjölken är på väg tillbaka och jag sjunker. Jag faller ner... Jag vill bara sova, gå och lägga mig, inte kliva upp ur sängen osv. 

Det känns bara helt... Galet... Att det kan svänga så snabbt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar