lördag, april 11, 2015

Kommer det goda livet snart?


Jag tycker att det är tufft nu! Två veckor kvar av jobb och sen arbetslös... Eller ja timvikarie som det så vackert heter. Fast kan ju vända det till föräldraledighet med. Jag känner mig slutkörd, trött, ledsen, deppig... 

Det har varit så mycket kring allihopa. Och nu när det snart "lugnar" ner sig så börjar en ny era. 21a ska vi hämta Wildas glasögon. 8 maj ska Willemo opereras och få nya rör. Det längtar vi lite efter eftersom man måste prata så högt så det känns som att man skäller på henne. Snart hör hon igen. 

En månad kvar nu men kom nu! Jag orkar inte. Jag känner mig bara som en lat valross som inte orkar göra nåt. Jag orkar inte ens stå upp längre... Men träna går hur bra som helst... 

Jag vill känna glädjen igen! Jag vill känna lycka! Jag vill inte vara ledsen och nedstämd! Jag orkar inte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar