söndag, december 15, 2013

Uppdateringstorka

Uppdaterar inte så mycket längre. Mycket är för att jag inte mår nå vidare. Självklart på psykiska planet. Jag känner mig mest ledsen och arg. Trött och sliten.. Jag känner mig gammal, tung! 

Samtidigt hänger det över mig att jag måste hitta ett jobb och hjälpa till med försörjningen. Och ge möjligheten till min man att gå hemma. Söker och söker och ingen respons förutom "tack för din ansökan"... 

Fast... Jag har faktiskt ringt till vårdcentralen. Så får vi se vad de ger för respons när jag väl ska dit. Jag försöker iaf! Jag försöker att inte ge upp. 

3 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig!!!

    //Elin

    SvaraRadera
  2. Största kramen till dig, gumman! <3

    SvaraRadera
  3. Häng kvar, vännen! Att inte ge upp är första steget! :)

    SvaraRadera