måndag, december 30, 2013

Lchf och balsammetoden

Den här valrossen till kvinna måste få till en förändring. Jag har lovat mig själv att jag ska må bra när jag passerar 30-strecket! Inte bara för min egen skull utan även för min man och mina barn! De förtjänar det! 

Så... Då började jag ju att träna i september. Fogarna strulade fortfarande men funkade. 

I oktober började jag med vv men efter två mån och står på samma vikt har jag ju lyckats med det iaf, att stå still och trampa. Så nu har jag avslutat mitt medlemskap och ska köra lchf. 

Just lchf har ju visat sig ha störst effekt när det gäller kraftig viktminskning och där står ju jag. Fet som en gris och har minst 30 kg att gå ner. 

Så idag har jag gjort en matlista för denna vecka och det känns bara... Så gott! Jag vet att på onsdag när sockerabstinensen är här så kommer jag göra allt för en chokladbit men den här gången vill jag lyckas. Och jag ska! 



En annan sak jag är mitt uppe i är balsammetoden för mitt hår. Har hållt på i en månad och nu börjar det feta ge med sig! Håret känns fräschare trots att det känts fett. Har dock inte synts något ännu. Och lockarna känns snyggare. Vet inte om jag hade fått ett bättre resultat om jag inte tappat så mycket hår men lär ju visa sig när det slutar falla av. 

Så idag har jag varit iväg och kört easyline och yogadans. Jag är helt slut i benen så kommer ha svårt att gå imorgon. :) passar mig perfekt! :) 


1 kommentar:

  1. Prata inte så illa om dig själv! Du har ju fått tre barn på mindre än tre år, inte konstigt att det satt sina spår! Dels graviditeterna och sen avsaknaden av tid och ork. Men jag hejar på dig! Är övertygad om att du når dina mål detta året! Kram från Anna, Lowa och Almas mamma.

    SvaraRadera