onsdag, augusti 14, 2013

Storytel!


Har fått äran att testa storytel för buzzador! 

Buzzador är ett företag där du har möjlighet att få erbjudande att testa kommande produkter som ska lanseras på marknaden. Du väljer själv om du är intresserad av att testa produkter där du får betala (typ stekpanna, eltandborste etc) för produkten till kraftigt reducerat pris eller om du endast vill bli erbjuden de produkter som är helt gratis! 

I detta fall har jag fått testa storytel, en plats där du kan få lyssna på hur många ljudböcker som helst för en fast kostnad i månaden. 

Jag tycker storytel är helt fantastisk och under denna testperiod hann jag lyssna på två ljudböcker. 

Kände jag att jag hade den tiden hade jag lätt betalat för tjänsten. Så bra tycker jag att den är faktiskt! 

Sök på storytel i din AppStore och kolla om det kan vara något för dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar