lördag, augusti 10, 2013

Mina fina

Underbara barn! De gör mig skogstokig, att jag vill slita mitt hår, hoppa framför tåget osv vissa stunder men så bryts det av... Och de är helt fantastiska! 

De är det absolut mest dyrbara jag har! 


Som när Wilda kommer och vill ge mamma en puss, en kram eller "killikill" på ryggen. Eller Willemo vill kramas och "hålla hårt" och köra in ansiktet under hakan på mig! Mmm kärlek! Då är allt gammalt groll glömt och hjärtat blir alldeles varmt! Älskar mina underbara flickor! 



Nästa vecka kommer tålamodet få sig en riktig prövning då vi ska lämna in vagnen på reklamation! Funderar på att skicka mail med bilder först så vi vet att vi kan reklamera. Big baby har bara en "barnvagnsansvarig" som får ta emot reklamationer. 

Tre barn varav två med myror i rumpan och ev ingen vagn. Det blir spännande! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar