söndag, mars 21, 2010

Själsfrände?

Har träffat en tjej på en internetsida här ute i cybervärlden! Ju mer vi pratar med varandra så upptäcker vi att nästan allt vi skriver har den andre upplevt! Är hon min själsfrände jag aldrig träffat i verkligheten?

Vi skulle ha fått barn samma datum (beräknat förlossningsdatum) i höst, men tyvärr slutade hennes resa för några veckor sedan! Nu när vi har pratat lite om hennes förlust och min tidigare från i höstas insåg vi att vi båda behöver tre försök för att få en liten bebis. Så ja, jag är inne i min tredje graviditet som ska leda till mitt första barn! Samma för henne, bara att hon jobbar på att få sitt tredje plus!

Tycker verkligen om att "prata" med den här tjejen för det är verkligen som att prata med någon som alltid funnits där, eftersom vi har så lika erfarenheter!

Kan det verkligen vara sant att man kan vara så lika? Vi har levt två helt olika liv, men vi är verkligen lika i allt vi upplevt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar