lördag, mars 27, 2010

Ledsen, misslyckad, ingen bra lördag!

Känner mig lite ledsen!

Känner mig ganska värdelös. På måndag skulle jag ha påbörjat min sista kurs, x-jobb, men jag har inte fått tag på något så då sitter jag här.. MISSLYCKAD! Hur ska jag få tag på ett x-jobb? Hur ska jag kunna klara det här ENSAM? Jag vet att jag inte är bra, men jag brukar kämpa och traggla mig igenom svårigheterna! Men nu känner jag mig bara misslyckad.

Inget x-jobb = ingen utbildning!

Den känslan är inte kul!

Jag har försökt få tag på ett x-jobb, men fått avslag!

Sen finns det ju även annat som jag tänker på... och gör mig lite frustrerad!

Känner mig ensam, känner mig missyckad, känner mig... ja inte glad och lycklig! Men det är väl bara lite lördagsfjoll! Vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar