tisdag, januari 13, 2009

Vem? Varför? Var? När?

VEM
Vem är i rummet med dig ? Tova
Vem fick du sms av senast? Daniel
Vem tänker du på nu?Daniel, varför han skaffade ett abonnemang vi inte använder och binder upp det på två år
Vem pratade du senast i telefon med? Daniel
Vems hus var du senast i? Pappas kanske... Minns inte...
Vem önskar du att du var med nu? Ingen aning
Vem är din favoritsläkting? Har ingen numera, Kent är ju borta
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Bra fråga, ta nästa.. Kanske småttingarna
VAR
Var är din mobil? Precis framför mig
Var är din mamma? Troligast i Borlänge, annars vet jag inte
Var sover du? I min säng med Daniel
Var handlar du mest? ICA
Vart åkte du senast bil? Från tåget och hem
Var i ditt rum är du? Är i sovrummet nu vid mitt skrivbord
Vad åt du senast? Chokladsås! =)
Vad drack du senast? Cola tror jag det var- onyttigt jag vet!
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Min hålslagare
Vad gillar du mest med skolan? Veve, Patrick och Farzad tror jag
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favoritfärg? GUL!!!
Vad är din favorithemsida? Förut var det Ugglas blogg, nu vet jag inte, min egen blogg tror jag! Haha, EGO!!! =)
Vad är ditt favoritskomärke? Adidas GoodYear
Vilken film såg du senast? Untracable med Lisa
Vad hör du just nu? Tror det är Top Model i bakgrunden
VARFÖR
Varför går vi i skolan? För att lyckas bättre än innan
Varför är alla besatta av OC? Jag har aldrig sett OC
NÄR
När är din födelsedag? 4 augusti
När köpte du senast nya byxor? Bra fråga, nästa! Var kanske mina träningsbrallor förresten... När var senaste gången du tände ett ljus? För längesen. Daniel klagar ju bara
När var du senast i skolan? Idag, slutade kl 16.00
När träffade du din pappa senast? När jag var i Leksand i mellandagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar