torsdag, januari 01, 2009

Bra slut på det nya året

Jag är glad, Daniel är full och glad och vi är sams. Han var skitsur på mig för att jag dragit.. Men efter lite fler tårar så var vi överens. Och han förstod mig. Tänk vad lätt det hade varit om han bara kommit ut när alla gått in? Daniel var skitsur som sagt och vägrade svara när jag ringde.. Ringde till Jenny men hon var inte hemma så fick hemnumret.. Niklas svarade och den vägen fick jag tag på Daniel. När jag förklarat så följde han med som vägvisare! =)

Väl där vi skulle hämta Eva och Åke fick jag höra positiva lovord! =)
Jag är en svärmorsdröm och en riktigt gullig tjej! Jag älskar Eva! Sen kommer jag vara en svärfarsdröm när jag börjar springa i Långskubbarna... Älskar dig med Åke, men löpning får du aldrig mig till att bli intresserad! Vi kan ta en tur på inlines istället! =)

Nu är klockan mycket och nu kan jag säga GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar