måndag, januari 05, 2009

Ont på näsan

Nu håller febern på att lägga sig, men satan vad ont det gör på näsan. Har snytit slut 3.5 rullar och det syns på min stackars näsa.. Alldeles röd och sårig.. Ont ont ont...

Huvudvärken sitter kvar, men febern är bättre.. Hade 38.1 när jag vaknade... 37.9 när jag kom hem från skolan... 37.2 efter alvedon... Så jag känner mig ganska så bra nu.... När jag är nere på 35.8-36.0 när jag vaknar så är jag helt frisk... För tillfället är jag uppe i 37.5...

Har varit i skolan idag! Åh vad skönt att jag klarade maskinelementsuppgifterna! Sååå glad! Och labbrapporten godkänd med! Jag är inte helt kass ändå... Finns kanske en stjärna i mig med. haha.

Saknar träningen... Jag vill träna nuuu!!! Men får vänta till tidigast onsdag... har bokat in mig då i alla fall, undra vad det var? Hmm, nyfiken! JAAAA!

Flyttkartongerna ökar i utveckling. Har idag packat två till.. Så nu har vi bara 15 kvar.. Johan lär nog få plocka hem fler till oss.. Ska ta klädkammaren snart hade jag tänkt.. Imorgon kanske.. =) Där lär det gå åt kartonger. Mycket böcker, sängkläder, kläder, handdukar osv.

Älskar min prins! Han har varit så snäll de här dagarna och pysslat om mig. Handlat och haft sig. Medan jag sovit, halvsovit i soffan, och bara tyckt synd om mig själv! Men snart är jag "back in business"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar