fredag, juli 13, 2007

usch och fy och blä!!!

Hade sovit en liten stund nu på eftermiddagen, när Daniel klampar in och tänder lampan, börjar knappa på datorn... Dumma honom.. Jag tvingar mig upp och in på toa... Ser nå svart som sitter på örat.. Tänker, "vad är det för skit"... Börjar pillra, fundrar på om det kan vara en blodblåsa... Fortsätter pillra på det... Den sitter som berget.. Till slut lossnar det, då ser jag att det är en ÄCKLIG fästing!!! Usch, fy, blä och rysningar.. Är det något jag har smått fobi för är det fästingar... Usch... Ingen rolig upptäckt!! Och nu i efterhand känns det som att man precis har tagit hål i örat...

En annan sak, har ringt runt en massa idag.. Apollo, forex, banken och Forex igen... Så nu är det klart, vi ska boka en dygnstur till Cairo så vi får se pyramiderna... Sen ringde jag runt för att fixa pengar.. Har bokat 10 000 svenska kr i euro och egyptiska pund.. Skall hämtas 25 juli! =)

Har även börjat skriva upp vad vi måste köpa innan vi åker.. Som lite sommarkläder till mig och Daniel, åksjuketabletter, solskyddsfaktor och grejer...

Nu börjar det närma sig, och det ska bli sååå roligt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar