måndag, juli 09, 2007

Nu får jag veta...

Idag ska uttagningen vara klar till höstens utbildningar... Sitter här hemma och väntar på att man ska kunna logga in och se om jag kommit in eller ej, men är tydligen försenat så ikväll ska det vara klart...

Apropå något helt annat.. I fredags var det 1,5 år sen jag och Daniel flyttade ihop! Tänk vad tiden går fort! =) Och se hur bra det har blivit!!! åh vad jag är glad att jag funnit Daniel! Han är min prins! =)

Helgen har varit bra med... Har varit extremt trött, varför vet jag inte, kan vara att jag är/var sliten från allt jobb... ska jobba inatt och jag är jättetrött! =( I alla fall, helgen var bra... I fredags var vi och köpte en ny kamera, så nu kan vi fota en massa när vi är i Egypten... Daniel köpte även ett xbox- ni kan ju gissa vad han hållt på med i helgen?! Jo just, spelat xbox eller spelat data... I lördags var vi på bio... Såg Pirates of Carribean 3, den var ju riktigt grym! =) Hyrde en dålig film i fredags, dvs jag sov och Daniel tyckte den var bra... Maffiafilmer tycker inte jag är nå bra, och är en film dålig så sover jag! =)

Personalmöte nu om en timme lite drygt! Ska bli intressant att höra vad de har att säga!

1 kommentar:

  1. Tror du att du och din prins kommer leva tillsammans resten av livet?

    // H

    SvaraRadera