måndag, augusti 15, 2016

Leksandsrundan 2016

Så har cykelveckan i Leksand kommit och gått för detta år! Vi längtar redan till nästa! 

Daniel började med att vara cyklande funktionär i måndags runt Djura! 


I tisdags cyklade jag med Anna runt Siljansnäs! 


I onsdags jobbade jag så då blev det vilodag. Men i torsdags blev det annat! Leksandsrundan nord och knappt en mil uppåt på första 15 km! Jag fick kramp men det kändes ändå bra! Även i torsdags cyklade jag med Anna, min vapendragare! 



I fredags var det dags för Posttrampet for kids! Och dagen till ära hade Wendela bestämt sig för att cykla på sin stora cykeln. Pappa skulle säga "trampa trampa"! Underbara unge! 




Och de var så duktiga! Wendela cyklade 3 varv, Willemo 4 varv och Wilda 5! 



Sen igår, söndag, var det dags för Leksandsrundan! Daniel cyklade Leksandsrundan 130 på 3 Tim 49 min. Jag cyklade Leksandsrundan 70 på 3 Tim 38 min! 



I år var det roligt! Så himla kul! Och att jag träffat så rätt i Anna och Anna! Att de orkar vänta in mig i uppförsbackarna! De är fantastiska! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar