lördag, september 19, 2015

Kommer det goda livet snart?



Jag orkar inte... Jag försöker... Jag kämpar... Jag orkar inte... Jag ser ingen utväg... 

Jag känner mig bara så misslyckad... 31 år... Arbetslös... Kom inte in på den utbildningen jag sökte... Fet som en gris... Wallmo som inte vill ta flaskan... 

Mina barn är min drivkraft! Mina barn ska inte må dåligt som jag gör, mina barn ska få allt det jag inte fick... 

I måndags kände jag hopp... Idag bara förtvivlan... Jag orkar inte... När orkar jag vända skutan? När ska vinden gå min väg? När börjar färgskalan vända och iaf bli en någorlunda gråskala? 

En sak har jag lyckats med här i livet, det är fyra underbara flickor med ett härligt go, sån energi, sån glädje! 







"Kommer inte Snövit snart? Kommer inte änglarna att landa? Kommer det goda livet snart?"

Dagens 👍: Wallmos magont har dragit vidare, vi har nu en glad tjej här hemma igen! ❤️

Dagens 👎: Maria Tømmervold



5 kommentarer:

  1. Får du någon hjälp Maria? Kan du prata med någon psykolog på t ex bvc? Det låter som att du behöver hjälp med din självbild och ditt mående. Kanske medicin och terapi?

    Hoppas att det lättar snart!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag måste bara uttala att du skriver himla bra samt informativt.
    Dina bloggposter är fint uppbyggda inom såväl
    disposition såsom i tungomål.
    Letar efter skribenter som är lika talangfulla såsom du
    är gällande att författa texter. Har ett lag på 6 personer nu och vi författar artiklar till ca 25 webbsidor.


    Har en smula bekymmer med att påträffa dina kontaktuppgifter på bloggen, skulle gärna komma i kontakt med
    dig.

    Med vänliga hälsningar.

    my web page; Maria

    SvaraRadera
  3. Måste säga att det låter som att du är deprimerad. Ta kontakt med vården om du inte redan har det så att du får den hjälp du behöver. Depression är inget att leka med!!! Ta hand om dig ☺

    SvaraRadera
  4. Har följt dig o din blogg en stund o snälla, för din egna skulle så prata med någon, nu, innan det är för sent! Du måste få må bra, njuta av livet, du verkar ha så fina barn, en fin man, en härlig familj! Ta kontakt med Bvc så hjälper dom dig vidare!! Du måste få hjälpa att komma vidare, framåt, att se ljuset, ha mål, att le, på riktigt! Det verkar som att du är djupt deprimerad o det är inte att leka med "/ Det är tråkigt att läsa o inte kunna vara där o stötta dig, hjälpa dig , så du orkar. Att du vill vardagen igen, att du känner glädje o hopp inför allt i vardagen, allt som sker.. Att du får må bra! Så fina du, ta kontakt med Bvc idag!! Du måste få hjälp o ta den! Som läsare som följt dig länge så vill jag hjälpa dig o hoppas verkligen du kontaktar dom. Vet din man om att du är såhär ledsen? "/ Ofta kanske man döljer det för närheten men är skönt att skriva av sig här.. Jag önskar dig allt gott o lycka till nu. Du är värd det bästa. O du. Du är jättefin!

    SvaraRadera