söndag, juli 06, 2014

Så mycket tankar.


Sommaren är här! Och värmen likaså! 

Har fuskat med min lchf och vips går jag upp i vikt. Bara att konstatera- vetemjöl och socker är livsfarligt! 

Och jag känner att mina tankar börjat snudda på det osunda... Så fort jag fuskar kommer ångesten krypandes och kravet på mig att jag måste träna. Träna träna träna. Den här veckan blev det 6 dagar... 

Och jag skäms över att visa mig bland folk... Över min stl, hur jag ser ut:.. Helt galet egentligen! 

Kan inte ens träna på gymmet på kvällstid eftersom det är folk där.. Eller ja, kondition kan jag träna men styrka funkar inte pga min urusla självkänsla! 

Imorgon är det "back to reality", strikt lchf och träna ännu mer! 


3 kommentarer:

  1. Du duger bra som du är.
    Tänk på att Hårsmånen mellan sund träning oxh ätning och osund är hårfin. Trilla för guds skull inte över den gränsen. Att träna och äta rätt är bra men de får inte gå tillöverdrift

    SvaraRadera
  2. Du duger bra som du är.
    Tänk på att Hårsmånen mellan sund träning oxh ätning och osund är hårfin. Trilla för guds skull inte över den gränsen. Att träna och äta rätt är bra men de får inte gå tillöverdrift

    SvaraRadera
  3. Du duger som du är.
    Tänk på att gränsen mellan sund träning oxh ätning och osund är hårfin , och du ska inte över på fel sida .
    Att träna och äta rätt är bra men den finns en gräns och den ska man inte gå över.

    SvaraRadera