lördag, november 23, 2013

Stor dag!

Idag sker det en stor förändring i familjen Tømmervolds hem! Willemo har bytt ut spjälsängen mot en fin juniorsäng! Och då har självklart Wendela lämnat vaggan för spjälsängen som nu blev ledig! 



Båda verkar ta förändringen bra, Willemo slocknade direkt och Wendela har sovit bättre ikväll än hon gjort på hela veckan! 


Wilda blev självklart avundsjuk och ville ha en likadan säng som Willemo. Ingenting var bra! Sängen hon har var trasig, man fick ont när man sov i den osv. Ja min lilla shopoholics fantasi är det då inget fel på! :) 

Och som grädden på moset fick jag äntligen upp lilla tvn upp på väggen! Min man kan han! 

Själv har jag fixat med det jag är bra på, tvätten och pill och fix. Började med lilla nallehörnan i lekrummet nu ikväll. Plötsligt är blivande lekrummet väldigt litet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar