torsdag, november 21, 2013

Gammal fling

Var på kyrkis idag. Inte varit där så mycket så känner inga där och drar mig lite för att gå dit IOM att jag är själv med tre barn. 

Iaf idag var vi dit och under sångsamlingen såg jag ju han! En gammal "fling" från när jag var 18... Min första förälskelse. Gash! 

Jag hejade iaf men han tittade i taket så han ville nog inte prata med mig. 

Var kul att se honom efter så många år. Sist vi träffades (som vänner) var 8 eller 9 år sen. Den lilla flingen varade bara i 2-3 mån men vi hördes till och från där fram till sista gången vi sågs. Tror det var när han träffade tjejen som han "försvann" helt. Och sen kom ju deras barn. :) 

Ja ja, ska bli spännande å se om han dyker upp fler ggr och om han kan bjuda på ett hej! 

Helt galet vad fort de här 11 åren har gått när man tänker efter! Och vad gammal jag är (åldersnojan bara växer sig starkare)! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar