onsdag, mars 20, 2013

Dagen efter kvällen före

Idag mår bäckenet mycket bättre. Mina fogar har hållt "normal" smärta. Lovely!

Var till mvc-läkare idag och självklart uselt ferritin. Nere på 7(!!!) igen. Hade 7,8 i november och efter fem behandlingar kom jag upp i 47. Men hb stiger hela tiden och var nu på 130..

Ska få en järndos nu framöver när det kommit till Apoteket och sen bokat tid hos dsk. Har även fått medicin för min uc utskriven och även där.. Beställningsvara!

Imorgon kommer min älskade man hem! Men misstänker att han inte kommer vara i jättebra skick då han ska operera tre tänder precis innan han åker vidare. Men viktigast är ju att han kommer hem, även om han har ont!

Fast först ska vi babysimma jag och flickorna! Har planerat in att ta en promenad bort och hem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar