torsdag, december 20, 2012

En bit på väg

Japp nu börjar vi komma en bit på väg, även om det är lång väg kvar! :) tycker faktiskt att 9 mån är ganska lagom, och den här gången ska jag njuta! Troligast är ju att det är sista gången jag får vara med om en sån sak! En sån här resa!

Så jag bjuder på att vara gigantisk! Det är ju lite av den modellen jag är, jag får stor mage tidigt!

Efter nyår ska jag bryta ovanor! Målet är att jag inte ska gå upp alls denna gång! Har ju ett långsiktigt mål och det är ju 4 aug 2014!

5 kommentarer:

  1. Grattis, när är BF?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Bf är i mitten på juni, så räknar med lagom till midsommar!

      Radera
    2. Mysigt med 3 :-)

      Håller tummarna för en kille, inte för att det spelar någon roll vilket kön man får, men säkert kul för din man, ja för dig oxå :-)

      God Jul till mamma, pappa, barnen och söta magen :-)

      Radera
  2. Grattis grattis =)

    SvaraRadera
  3. Du är fin maria! Mysigt med en till! Sa oxå att trean skulle vara min sista! Tji fick jag! ;-)
    Kram/ Michelle

    SvaraRadera