fredag, oktober 26, 2012

Zumba i Märsta!

Först en lång natt med knöliga barn, släckte 23, w2 vaknade 1.15 och strax därefter vaknade w1. Då var det bara mamma som gällde. W1 somnade ganska fort, men självklart inte den andra. Kl 3 trodde jag att hon gett upp så lade ner henne i sängen och gick in till sovrummet så var hon vaken igen. 3.45 tittade jag på klockan för sista gången och 4.45 ringde den!

Upp 5.30 (snoozade på tok för länge)... Hela dagen blev det jobb och vid 15 kände jag tröttheten komma! Hängde inte med för fem öre så upp och röra på sig, traska runt, hämta nytt vatten. -gå på toa... Sen orkade jag med sista timmen!

Klockan "ringde ut " och jag studsade ut till bilen och styrde den mot Märsta! Här ska det bli zumba! Och zumba blev det! Hur kul som helst!

Innan vi gick in kom ett välbekant ansikte, Sussie! Vår gamla granne, barndomskompis! Riktigt kul var det!


På måndag är det dags att dra igång träningen igen! Jag känner inte igen mig längre och det är inte så himla kul faktiskt! Jag vill inte skämmas!! Jag vill inte må dåligt över det! På måndag it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar