tisdag, september 11, 2012

Älskade unge!

Wilda, min älskade unge!

Det är så roligt att se hur bra hon trivs på förskolan! Hon går ett varv när hon kommer dit och när hon ser den hon "söker" springer hon dit! Ingen hejdå-kram eller liknande! Jag är så glad att jag haft möjligheten att ha henne hemma till nu! Hon är så redo att det känns rätt för alla parter!

Idag hade hon däremot varit jättearg när hon skulle sova men hon gav sig till slut och sov gott!

Och något helt annat! Wildas humör! Set har vänt totalt sen inskolningen började och nu trivs vi med varandra igen! Hon är så go, underbar och mysig! Mycket kramar och pussar!

En sista sak! W har en bästa kompis, grannflickan E! Idag ville jag att w skulle vara ute en stund efter förskolan då de varit inne hela dagen och E flyger ut och W står och hoppar av glädje! De kramas och pussas och efter kommer mormor (E:s) och de ska på promenad. E vill att W ska följa med och W står och hänger på Es vagn! De tycker verkligen om varandra dessa fina flickor!

Som jag älskar denna unge! Finns inte ord för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar