onsdag, juni 13, 2012

Tyst

Det har varit tyst ett par dagar. Mycket för att jag aldrig sitter vid datorn och min tele funkar ju inte riktigt som den ska, dvs ingen mottagning eller tappar mottagning så fort jag försöker ringa ut eller utnyttja internet!

Iaf så har vi haft en soft vecka såhär långt. I måndags blev det träning, zumba, på kvällen och det är ju bara sååå roligt! Även en tjockis kan ha kul på "dansgolvet".. :)

Igår var vi ute och flängde lite... Först avslutning på öppna förskolan! Där blev det lek i parken, kladdkaka och glass serverades, lite sångstund för att avsluta med fiskdamm! Wilda tyckte att fiskdammet var en riktig höjdare! Därefter åkte vi till Stinsen för lite lunch! Kollade lite i affärer och ja, jag vill nog shoppa lite! Men det enda som hände var att jag bucklade bilen. Missade en pelare i parkeringsgaraget. Hade full koll på ena pelaren och missade den andra helt och hållet! Så nu har jag en buckla på hjulhuset på bilen och lite målarfärg från pelaren...

Idag då, ja då har jag varit och jobbat! Tredje upplärningsdagen och det är faktiskt jättekul, även om man "bara" sitter och knappar på en dator. På fredag drar det igång, sommarjobbet på Bruske måleri! I like it! Saknar mina barn men det är ju så få timmar (9-18 tim/v) så jag borde ju kunna stå ut. Enda orosmolnet nu är passerkortet som inte funkar. Hoppas på att det funkar på fredag! Kommer försöka få det så att jag jobbar 7-16 de flesta dagarna då jag vill hinna med mina barn med!

Imorgon har vi inga planer alls på vad vi ska göra men nånting måste vi ju hitta på! Nånting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar