lördag, december 10, 2016

Känslan av misslyckande...

Jag avskyr hösten, jag tycker att tiden fram till nyår är pest och pina. Fram till november kändes det förvånansvärt enkelt men sen.. det slog ner som en bomb och jag mår skit. Jag försöker ignorera det när jag har folk omkring mig men jag känner att jag inte orkar. 

Jag orkar inte kämpa
Jag orkar inte vara jag
Jag känner bara ett stort misslyckande! 

Varje motgång blir så mycket jobbigare. Helst vill jag slippa gå upp på morgonen... ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet! 

Igår fick jag veta att jag inte klarade omtentan. Den som kändes så bra gav mig sämre poäng än tentan innan! Hur dåligt kommer då inte tentan från i måndags ha gått. Får jag ens plugga i januari? Ska jag hoppa av då? Börja i januari året efter? 

Jag är så ledsen just nu... och uppgiven... och känner det som ett misslyckande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar