torsdag, maj 24, 2012

120 min zumba!


Idag drog jag och systeryster på ZUMBA i Märsta.. 120 min skulle genomföras! Yeah!

Redan efter uppvärmningen kände jag att magen fått sitt. Verkligen? Jag är inte starkare än så ännu helt enkelt! Men det ska det ändras på!

45 min in på passet är benen som betong, jobbigt att lyfta och förflytta! Sliten? JAAA! Men bara att köra på... När det var ca 25 kvar blev jag tvungen att springa på toa och det var såååå skönt att få sitta ner ett par sekunder! Sen ut och köra vidare!

En gammal vän och granne tittade förbi.. 18 år sen sist jag såg henne! Och hon är ju sååå vacker! Synd att det var preciiis efter vätskepausen jag såg henne, då hade jag gått fram. Nu fick jag nöja mig med att stå och vinka som ett fån! :) men det bjuder jag på! haha

Nu längtar jag redan efter nästa långpass zumba! Kunde ju inte bli bättre än ikväll.. Helt fantastiskt väder och bra musik och urjobbig träning! :)

3 kommentarer:

  1. Tessan Johansson25 september, 2012 20:46

    Grymt jobbat :)
    Vi kommer nog köra en maraton snart igen. Är ju såååå kul ;)

    SvaraRadera
  2. Kolla på min FB när vi kör :)
    Sök Tessanterror :)

    SvaraRadera