tisdag, oktober 14, 2008

Vacker höst utomhus

men än mindre vacker Maria inomhus! haha

Solen skiner och det är varmt! Mycket skola just nu. Massor att göra, tre tentor nästa vecka och massa inlämningsuppgifter att göra,

Funderar mycket just nu... Om allt och ingenting.. Är en riktig grubblare.. Det drar dessutom ner mitt humör, men så brukar det ju vara varje höst! Skulle önska att Daniel ville fråga vad det är jag tänker på än att jag ska komma och tigga... Men karlar är ju inte kända för att tänka med huvudet!

Helgen var väldigt lugn annars... I fredags jobbade jag. Det var jättekul, hon var sååå fin! =) Och i lördags blev det träning, plugg och puts väck med Daniel.. Han kom hem 5.19 söndag morgon så jag var skitsur! Nästa gång ska han ha nyckeln med så jag kan skita i honom!!! Jag åt i alla fall god mat här hemma och på kvällen kom Sara och vi kollade på Mamma Mia och sen Beck. Därefter slog vi igång lite Sex and the City... Det var trevligt..
Söndagen blev lugn... träning kl 10 och sen bara slappa... Tog en mysig höstpromenad med den bakfulla karl jag hade då!

Igår var det hoppning på lektionen.. NÄR SKA DE HÖJA HINDRENA så man får lite utmaning? Det är irriterande lågt... Inga trixigheter, inga svårigheter! Och sååå många på lektionen, jag måste hitta en grupp som inte är så fullproppad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar