söndag, augusti 26, 2007

En vecka har nu gått...

Ja en vecka har nu gått som student! Det är roligt, men annorlunda! Det känns jättebra faktiskt, fast det kanske beror på att matten inte dragit igång ännu... Så nu har jag börjat min resa mot en civilingenjörsexamen.. Redan har vi haft lite prov, i "skolans datasystem".. haha... Sveriges trååååkigaste ämne, men hittills har jag 2 godkänt av 3 möjliga... Hittills.. När man är klar ska man vara godkänt i 7 st olika prov/inlämningsuppgifter...

Friidrotts-VM är igång med... Så nu är det TV som gäller! =) HELA TIDEN! Carolinas dag igår var ju imponerande! så idag är det ännu mera friidrott som gäller... ´

Efter en slapp helg så har vi äntligen tagit oss i kragen och städat och diskat! Helt perfekt! =) Så nu är det bara Eskilstuna kvar... Där flyger det nog lite dammråttor! :D Tur att jag har några vaktisar som håller kollen där! =)

Besök om en timme, det blir nog trevligt, sen senare ikväll är det gratta Daniels pappa... Och imorron är det skola igen, ska bli roligt! =) Bra jobb Peter på postern... Den blev ju grym!! =)

1 kommentar:

  1. Hej älskling. Nu är jag back on track. datorn har krånglat men nu så.. nu är jag din igen. inget MSN? Längtar efter dig. Snart kommer jag till din skola :D

    SvaraRadera